خلاقیت ملکه های بهشتی

خلاقیت مجازی

1400/1/13 16:49
نویسنده : Shahzade nily
719 بازدید
اشتراک گذاری

درسته که این وبلاگ مخصوص خلاقیت، کاردستی و آشپزی هست ولی در دوران کرونا کار با اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم هم یکجور خلاقیت مجازی حساب

میشه 😉

پس اگر خلاق هستید بیاید تا با چند اپ ویرایشگر معروف و کاربردی که خودم هم از شون استفاده کردم آشنا بشیم 🤗

    اپلیکیشن ویوا ویدیو

این اپ معروف و کاربردی مخصوص ساخت اسلاید «اسلاید یعنی گذاشتن عکس پشت سر هم و آهنگ گذاشتن روی اون» ، میکس فیلم و سلفی هست و امکانات اسلاید و میکسش شامل استیکر و متن روی فیلم ، قاب دور فیلم و‌‌... است .

این اپ کامل مناسب ساخت عکس برای پروفایل است ؛ امکانات این برنامه :

عکس نوشته ساز

برش تصویر

قاب عکس

عکس به نقاشی است .

نمونه کار من با این اپ👇

           دریپ ارت

این برنامه کامل برای تغییر  پس زمینه عکس و کلاژ کردن و استیکر سه بعدی گذاشتن بر روی تصویر است .

         کریر ویدیو

این برنامه مناسب فیلم های خاطرات کودکان است . در این اپلیکیشن میتوانید از قاب های آماده کودکانه و آهنگ های کودکانه  برای ساخت اسلاید استفاده کنید.

این برنامه قاب های آماده برای کلاژ عکس ها دارد و به عکس های شما جلوه خاصی میدهد .

نمونه کار من با این اپ👇

          استیکر مارکر

این اپ برای ساخت استیکر واتس اپ است ‌.

نمونه کار من با این اپ👇

​​​​​​

​​​​​​

پسندها (5)

نظرات (3)


14 فروردین 00 15:57
عالی بود 🤗
میشه من را دنبال کنید 🥰
Shahzade nily
پاسخ
بله حتماً

26 فروردین 00 15:26
مهنا جون شما همان آبجی آوینا وبلاگ آوینا دختر بهاری مایین 
Shahzade nily
پاسخ
آره نازنین جون خوشحال میشم مطالب این وبلاگم را هم بخونی

27 فروردین 00 12:14
چشم عزیزم حتما دنبال میکنم و میخوانم